Vi hittade inga resultat. Försök igen med ett annat ord.
Innehåll
Du har loggat ut.
Sterilgodshanteringen & instrumentlager
En tillförlitlig och effektiv försörjning av operationssalen är avgörande för att skapa dagliga och långsiktiga framgångar i sjukhusprocesserna. B. Braun erbjuder digitalt optimerade lösningar som hjälper vårdpersonal att nå klinisk toppkvalitet och samtidigt uppnå fina ekonomiska resultat. Som innovativ systempartner för sterilgodsförsörjning – från tillgångshantering till smarta leveranslösningar – har B. Braun åtagit sig att uppfylla ”The OR Momentum”. Framgång skapar framgång. Tillsammans."
Här hittar du information om produkter och tjänster för dig som arbetar inom vården.
Arbetar du inom ett vårdyrke?
Bekräfta Ja, jag arbetar inom hälso- och sjukvården. Avbryt Nej, jag arbetar inte inom hälso- och sjukvården.upp till
0%
Av alla kirurgiska instrument i ett set är inte lämpliga för användning i operationssalen [1]
så lågt som
0%
Av instrumenten i ett set används under operation, vilket orsakar onödiga kostnader för sterilisering [2]
i genomsnitt
$ 0k
Kan sparas varje år med användning av containersystem, jämfört med packskynke [3]
Den komplexa hanteringen av sterilgods i sterilcentralen och operationssalen har blivit mycket utmanande och dyr. Detta ökar efterfrågan på våra skräddarsydda lösningar för hantering av kirurgiska instrument.
Läs merVåra konsulter ger dig råd baserat på officiella föreskrifter, internationella standarder och bästa praxis i branschen. Detta för att förbättra de olika aspekterna och livscykeln för kirurgiska instrument för användning i operationssalar och sterilcentraler.
Våra lösningar Fleet Care och lagerhantering för ersättningsinstrument kombinerar olika konsult- och tillgångshanteringslösningar. Dessa lösningar kan anpassas för att möta befintliga kundutmaningar för att uppnå optimal hantering av kirurgiska instrument.
För att säkerställa att sjukvården fungerar effektivt behövs en framtidssäkrad operationsverksamhet och noggrann operationsplanering. Detta inkluderar smidiga, pålitliga och uppgraderbara leveranskedjor som integrerar smarta IT-lösningar i sjukhusens processer.
Hanteringen av kirurgiska instrument och dess logistikflöden är en kombination av flera produkter, tjänster och digitala verktyg genom de fyra faserna av ditt projekt.
Utifrån din vision och dina utmaningar görs matchande analyser. Syftet är att samla in information och få en djupare förståelse för era nuvarande operationssalsprocesser och kirurgiska tillgångar för att kunna definiera skräddarsydda lösningar för förbättring och fatta bästa möjliga beslut.
Optimeringsfasen syftar till effektiva processer i enlighet med internationellt erkända standarder och bästa praxis inom branschen. Utifrån dina tidigare analyserade data förbättrar vi olika aspekter och hela livscykeln för kirurgiska instrument i din sterilcentral och operationssal. Detta skapar en grund för att införa framtidsorienterade lösningar.
Implementering och efterföljande driftsättning av innovativa lösningar för kundens operationssalsförsörjning samt leverans av produkter integrerade i processerna.
Implementering av samarbetsbaserade lösningar, för att på ett hållbart sätt säkerställa uppnådda kvalitetsstandarder. B. Braun erbjuder dig inte bara en enda konsulttjänst. Vi erbjuder ett kontinuerligt strategiskt partnerskap, som ett av de ledande och erfarna företagen inom hantering av kirurgiska instrument.
Den kommer att vidarebefordras till en ansvarig kontaktperson som kommer att kontakta dig så snart som möjligt.