Vi hittade inga resultat. Försök igen med ett annat ord.
Innehåll
Du har loggat ut.
Varumärke
Vi anpassar vårt varumärke för att stödja organisationsförändring och ge liv åt vår affärsstrategi. Det bidrar till att bana väg för att B. Braun ska lyckas i nya affärsområden och aktivt forma framtidens hälso- och sjukvård.
Att dela expertis sitter i vårt varumärkes DNA och visar vår inställning att vara en sann partner. Mänsklighetens princip bygger på starka värderingar och är en stabil grund för framgång.
Med denna pionjäranda har B. Braun format hälso- och sjukvården. Vårt engagemang för innovation och teknologi banar väg för en mer digital och progressiv framtid.
Vår utökade B. Braun Brand Guide innehåller information om hur vi ser oss själva, varumärkesstrategi och varumärkesdesign. Den innehåller också användbara mallar. Som anställd kan du enkelt logga in med din e-postadress och ditt Windows-lösenord. Använd registreringsformuläret som extern partner.
Logga in eller registrera dig här
Vi fokuserar alltid på det väsentliga genom att hålla saker och ting raka och exakta. Vi ger människor ett genuin bild av vilka vi är och vad vi erbjuder.
Vi interagerar alltid direkt och personligt. Vår starkt humana inställning ger en känslomässig koppling till varumärket.
Vi utmanar ständigt hur vårt varumärke speglar det vi gör och hur vi interagerar med andra. Med framåtblickande attityd och ambition kommer våra ansträngningar att göra skillnad.
Vår öppna inställning skapar nya perspektiv. Vi använder oss av olika uttryck för att bygga en positiv och inspirerande varumärkesmiljö.
Vår logotyp är optimalt läsbar. Den fungerar bra i alla storlekar.
Den distinkta färgskalan skapar enhetlighet och livar upp.
B. Brauns företagstypsnitt Rotis har personlighet. Den kommer bäst till sin rätt i brödtext och är mycket tydlig.
Piktogrammen fokuserar på enkelhet för att kommunicera snabbt och effektivt.
Komponenter och användarinteraktioner är tydligt och enkelt utformade.
Den mycket flexibla designprincipen kan anpassas till alla format.